Webinar: Jak zachować konkurencyjność na rynku niemieckim?
Niemieckie firmy coraz częściej pytają polskich dostawców o ich stosunek do kwestii ESG – czyli wpływ na środowisko i ludzi (pracowników, lokalne społeczności oraz użytkowników/klientów), a także tzw. ład korporacyjny. Należy się spodziewać, że już wkrótce uwzględnianie zagadnień zrównoważonego rozwoju w działalności będzie dodatkowym czynnikiem wpływającym na ocenę oferty, tak samo istotnym jak cena, jakość usługi lub produktu, czy bliskość rynku.
Podczas webinarium dowiesz się:
- jak przygotować swoją firmę do wdrażania zrównoważonych polityk pod kątem działań eksportowych do Niemiec;
- wdrożenie jakich działań w organizacji jest niezbędne dla utrzymania konkurencyjności;
- co dla eksportera oznaczają zmiany w niemieckim porządku prawnym;
- jakich pytań możesz się spodziewać od niemieckich kontrahentów i jak na nie odpowiedzieć;
- w jaki sposób ESG przekłada się na możliwości eksportu towarów i pozyskiwania zagranicznych zleceń;
- z jakich narzędzi może skorzystać Twoja firma żeby przejść przez proces zielonej transformacji.
Retransmisja Webinaru